officeyoga3Hajlamosak vagyunk olyannyira beletemetkezni és belefeledkezni a munkába, hogy már csak azt vesszük észre, sajog a nyakunk, hátunk, izmaink teljesen merevvé váltak. Egy kis tudatossággal azonban elejét vehetjük az ülő munka kellemetlen tüneteinek.

Egyperces gyakorlat: Tadászana (hegyállás)

Segít a helyes testtartás kialakításában, ami jótékony hatással lesz a munkavégzésedre. Javítja a légzést, a koncentrációt és az egyensúlyérzéket is.

Csípőszéles terpeszben állva indítsd útjára a gyakorlatot. Belégzésre emeld, majd mélyen beszívva a levegőt feszítsd hátra, le a vállad.

Finoman törekedj rá, hogy a farokcsonttal lefelé, a fejtetővel felfelé, a karokkal lefelé,a mellkas közepével felfelé nyújtózz. Tartásod legyen határozott, stabil, de könnyed.

Forrás: http://www.yogajournal.com

  • Fény Jógaterápiás Intézet

    A Spirituart Jóga Alapítvány Fény Jógaterápiás Intézetének hivatalos honlapja

    Cím: 1028 Budapest, Szegfű u. 2.

    E-mail: info@fenyjogaterapia.hu

    Telefon: +36 30 689 9288

    Bankszámlaszám:
    MagNet Közösségi Bank Zrt
    16200137 - 18537224 - 00000000

    Adatvédelmi szabályzat
    Cookie szabályzat

  • Keresés az oldalon

  • Bejelentkezés

  • Hírlevél